Monday 13 June 2011

Akhirnya keluar

Hari ni hari Isnin bersamaan 13 June 2011 , hari ke-5 aku cuti sem . Aktiviti untuk hari ini, pertama sekali pagi bangun macam biasa kemas rumah, basuh baju. Siap-siap mandi , lepas mandi pastu pergi kedai kereta tukar tayar kereta Vivana Bonda ku yang bocor agak teruk jugak la.


Dah selesai semua kerja yang patut aku selesaikan. Aku kejutkan membe aku sorang ni , nk pergi tengok movie. Kejutkan kol10, kemain payah nk kejut budak ni , yang berkumandang kat telinga aku ni IMPOSSIBLE IMPOSSIBLE IMPOSSIBLE IMPOSSIBLE IMPOSSIBLE . Memang tak mungkin la dia nk senang bangun. Hahaha ! Ade la 9x kot aku call , oke dia dh bangun. Then, tidur balik . Err !


Dalam kol11 suku kot aku gerak pergi Kuala Selangor , jemput Prince Charming tu depan rumah. Fon tah letak kat mana , aku msg takde respon . Call baru ankat. Oke pendek kan cerita lepas jemput Price Charming tu kiteorg g tengok tiket , tiket kol12 . Sementara nak tunggu kol12 , kiteorg g cari daun sup .Banyak jugak la aku g kedai sana sini tak jumpa . Akhirnya jumpa jugak kot , kot la . Dia yang g cari , aku duduk dalam kereta 

Cari daun sup tu makan masa gak la , ha kol12 pun g la tgk movie. Habis movie kol bapa eyh , lupa la . Lepas habis tengok movie, perut confirm lapar. Makan kt mcD Kuala Selangor . Pertama kali aku jejak situ setelah sekian lama nya benda tu membangun. Haha ! Kt mcD aku jumpa Neelam , Neelam kerja situ . Neelam adalah ex Assistan Monitor kelas aku dulu time Form5. Aku hanya mampu senyum je , senyum tak perlu kata apa-apa :)

Lepak punya lepak, lama juga la aku dgn membe aku tu makan kt situ . Penat la , sakit pinggang pun tak oke lagi. Ha jom kita balik sayang , hahah ! Ha oke , i hantar u sampai rumah k . haha . Oke balik tengok fon . Huh ! My Darling marah benar nampaknya . Sampai sini je la aku bercerita :)


p/s : Ini je yang aku ada , tak boleh tgkp gmbr lain-lain. Haha :D

No comments:

Post a Comment